You are here

Építkezik, felújít, költözik, vagy nagytakarítást végez? A konténer bérlés segít!

konténer rendelés

Több helyzet előfordulhat, amiért most éppen Ön is a konténer bérlés lehetőségén töri a fejét. Legyen szó építkezésről, felújításról, vagy épp nagytakarításról, amikor a felgyűlt lomoktól szeretne megszabadulni. Mi befolyásolja a konténer szállítási árakat? A szállítás helye, a hulladék összetétele, mennyisége és a területfoglalási engedély szükségessége.

Vegyes konténer és tiszta sitt

Cégünk főként a konténeres sittszállítás és a vegyes konténer rendelés területén dolgozik. Mi a különbség a két hulladéktípus, így a két szállítás között között? Elmondjuk! A tiszta sitt az a hulladék, amely nem megy át jelentős fizikai, kémiai vagy biológiai átalakuláson. Vízben nem oldódik, nem ég, más fizikai vagy kémiai módon nem reagál, nem bomlik le biológiai úton, vagy nincs kedvezőtlen hatással a vele kapcsolatba kerülő más anyagra úgy, hogy abból környezetszennyezés vagy emberi egészség károsodása következne be, további csurgaléka és szennyezőanyag tartalma, illetve a csurgalék ökotoxikus hatása jelentéktelen, így nem veszélyeztetheti a felszíni vagy felszín alatti vizeket. Ilyenek például: tégla, kő, föld, beton.

Fontos megjegyeznünk azt is, hogy nem számít tiszta törmeléknek, ha van a hulladék között bármilyen lebomló anyag is, például műanyag, papír, fém, fa, üveg, vagy egyéb lebomló anyag, például zöldhulladék. Ennek megfelelően a sittes konténerbe nem, de a vegyes konténerbe mindent tehetünk, bútorokat, papírhulladékot, textíliákat, és természetesen ezen felül a sittet is, míg a sittes konténerbe nem helyezhetjük a vegyes hulladékokat.

Nagyon fontos, hogy sem a sittes, sem a vegyes konténerbe nem kerülhetnek veszélyes hulladékok, például: gyógyszer, festék, azbeszt, elektronikai hulladék, autógumi.

Konténer méretek

Nem meglepő, hogy nagy mértékben befolyásolja a konténer bérlés árát, hogy milyen mennyiségű hulladék kerül elszállításra. Kiemelten javasoljuk, hogy figyeljen oda a helytakarékos pakolásra. Nagyon fontos feladat a helyes becslés, mert Önnek és a konténer szállító cégnek is kellemetlen lehet, ha munka közben ébred rá, hogy nem lesz elegendő a bérelt konténer, így egy újabb kört meg kell rendelni vagy épp feleslegesen fizetett egy nagyobb konténerért. Minél pontosabban számol, és minél kevesebb helyet foglalnak a lomok, annál biztosabb, hogy nem lesznek felesleges kiadásai.

A távolság

A konténer árak esetén a megtett kilométerek is számítanak, éppen ezért fordulhat elő az, hogy pl. a XX. kerületbe más áron tudjuk szállítani a konténereket, mint a II. kerületbe.

Területfoglalási engedély

Nagyon fontos a területfoglalási engedély, hiszen ennek elmulasztása komoly bírságokat vonhat maga után. Ha magánterületre rendeljük a konténert, akkor máris könnyebb a dolgunk, hiszen ehhez semmilyen engedélyt nem szükséges beszereznünk. Ellenben, ha például a belvárosban lakunk Budapesten, és csak közterületen tudjuk lehelyeztetni a konténert, akkor papírmunkával, ügyintézéssel és költséggel is számolnunk szükséges. Először is jelentenünk kell az önkormányzatnál a szándékunkat, azt engedélyeztetnünk kell, és ott helyben megtudhatjuk azt is, hogy ez milyen illetéket, illetve költségeket hoz majd magával.

A hulladék konténer rendelés menete

  • Egyeztetjük az Ön személyes adatait
  • Egyeztetésre kerül, hogy magánterületi lesz-e a konténer elhelyezés vagy közterületi.
  • Átbeszéljük a lehetséges időpontokat a konténer lehelyezése és felvétele esetén
  • Kiválasztjuk a megfelelő méretű konténert. Ez eredendően a megrendelő feladata, de szívesen segítünk, ha szüksége van rá
  • Egyeztetjük azt is, hogy milyen típusú hulladékok szállításáról lesz szó (sittszállítás vagy vegyes konténer rendelés).
  • Ha a megrendelőnek befogadónyilatkozatra is szüksége van, akkor természetesen megkapja. Ha erre van szüksége, kérjük, hogy már a rendelésnél jelezze
  • Végül megbeszéljük a fizetés, számlázás menetét

Fizetési módok konténer rendelés esetén

Cégünknél a megrendelők nemcsak készpénzben, hanem akár átutalással is rendezhetik a konténer bérlés költségeit. A készpénzes fizetésre csak a helyszínen, a sofőrünknél van lehetőség, átutalás esetén pedig még a kiszállítás előtt szükség rendezni a számlát. A sofőr csak abban az esetben indul el a telephelyünkről, ha a szükséges összeg beérkezett.

Kedvezmény a konténer rendelésre

Abban az esetben, ha több konténert szeretne rendelni, úgy mennyiségi kedvezményt is kaphat. Ha építési területre rendelne vagy ipari környezetbe, akkor azt javasoljuk, hogy egyeztessen kollégáinkkal, hogy mindig elegendő konténer álljon a rendelkezésére! Ilyenkor amíg felpakoljuk a trélerre a teli konténert, addig egy másik kollégánk gondoskodik egy új, teljesen üres konténer letételéről is. Így a munkát semmi nem zavarhatja meg, gördülékenyen mehet tovább minden.

Konténeres sittszállítás a tavaszi-nyári időszakban

Felhívjuk a megrendelők figyelmét, hogy a tavaszi és a nyári időszakban sok megrendelést fogadunk. Ezért kérjük, ha már most tudja, hogy mikor, és mekkora, illetve hány darab konténerre van szüksége, jelezze az igényeit nekünk minél hamarabb!

Mit tartalmaz a sitt konténer ára?

– a konténer bérlés hosszabb-rövidebb időszakra
– az útdíj, üzemanyag költség
– a kollégák lepakolási díját a hulladékudvarban
– az építési törmelékek és egyéb hulladékok adóját

Ha Önnek is konténer rendelésre van szüksége, keressen minket!
Web: https://sittkontener.hu/

 

Top